SPECS: setcd.spec - fix descriptions: begin sentence with capital ...

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Nie, 24 Wrz 2006, 21:49:16 CEST

On Sun, Sep 24, 2006 at 05:23:30PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A ta nazwa zaczyna sie z wielkiej czy z malej?
> Badzmy konsekwentni (chyba za zaczniemy na poczatku zdania pisac Tar, Php,
> Ls,...)

Hm, w imieniu szadzika, (jakoś mailman go nie lubi)

No właśnie tak myślę, że na początku zdania jednak by wypadało z dużej
litery, nie chodzi nam przecież o sposób wywołania programu tylko o nazwę jaką
się posługujemy.

--
Bartosz Świątek, shadzik w pld-linux.org

--
abram