SPECS: setcd.spec - fix descriptions: begin sentence with capital

Bartosz Świątek swiatek w informatik.hu-berlin.de
Nie, 24 Wrz 2006, 23:50:57 CEST

Dnia niedziela, 24 września 2006 23:41, Andrzej Krzysztofowicz napisał(a):
> I oczywiscie poslalem odpowiedz tylko na priva. Zatem jeszcze raz:

> No wlasnie NAZWE. A w nazwach kapitalizacji liter nie powinn sie chyba
> zmieniac? Bedzieku o koncie eMax (nazwa) na poczatku zdania pisac:
> Emax ? A moze EMmax ?
>
> Poza tym (IMO) nazwa powinna byc zgodna z polem Name (jesli tu
> kapitalizujemy, to czemu nie tam?)
>
> I jeszcze jedno, skoro juz wznawiamy dyskusje na ten temat, to przeniesmy
> ja na discuss.

Nie ma po co. Ja ugodowym człowiekiem jestem i widzę, że zależy Ci bardziej na
tym niż mi. Dla mnie nie ma problemu - revertuję zmiany i więcej się do
takich zmian nie biorę. Mimo że każdy wie, że w description nie chodzi o
nazwę binarki.
Dla mnie EOT.
Pozdrawiam,
--