SPECS: setcd.spec - fix descriptions: begin sentence with capital

Nie, 24 Wrz 2006, 23:41:23 CEST

I oczywiscie poslalem odpowiedz tylko na priva. Zatem jeszcze raz:

Michal Abramowicz wrote:

> Hm, w imieniu szadzika, (jakoś mailman go nie lubi)
>
> No właśnie tak myślę, że na początku zdania jednak by wypadało z dużej
> litery, nie chodzi nam przecież o sposób wywołania programu tylko o nazwę jaką
> się posługujemy.

No wlasnie NAZWE. A w nazwach kapitalizacji liter nie powinn sie chyba
zmieniac? Bedzieku o koncie eMax (nazwa) na poczatku zdania pisac:
Emax ? A moze EMmax ?

Poza tym (IMO) nazwa powinna byc zgodna z polem Name (jesli tu
kapitalizujemy, to czemu nie tam?)

I jeszcze jedno, skoro juz wznawiamy dyskusje na ten temat, to przeniesmy ja
na discuss.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61