install-data-hook

Michał "lisu" Lisowski lisu87 w gmail.com
Sob, 30 Wrz 2006, 20:25:55 CEST

Witam

Mam problem z jednym projektem. Chcialem zrobic dla niego speca, ale cos
jest nie tak. Kiedy kompiluje projekt z palca to bezlbednie przechodzi przez
configure, make oraz make install. Jednak gdy probuje zbudowac rpm'a za
pomoca speca to builder wykrzacza sie w sekcji %install z powodu
install-data-hook.

Nalozylem wiec patcha na Makefile.am, ktory usuwa z niego nastepujace
linijki:

install-data-hook:
        rm -f $(bindir)/plugins/libgemrb_core.so
        mkdir -p $(bindir)/Cache 2>/dev/null
        rm -rf $(bindir)/Cache/*

Po takiej operacji rpm buduje sie bez bledow. Jednak nie jestem przekonany
co do slusznosci nalozenia takiego patcha, tym bardziej, ze nie wiem za co
odpowiada install-data-hook. Z gory dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam
Za??cznik HTML zosta? usuni?ty...