install-data-hook

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Sob, 30 Wrz 2006, 21:31:03 CEST

On Sat 30. September 2006 20:25, Michał "lisu" Lisowski wrote:
> Witam
>
> Mam problem z jednym projektem.
Jakim projektem?
> Chcialem zrobic dla niego speca, ale cos
> jest nie tak. Kiedy kompiluje projekt z palca to bezlbednie przechodzi przez
> configure, make oraz make install. Jednak gdy probuje zbudowac rpm'a za
> pomoca speca to builder wykrzacza sie w sekcji %install z powodu
> install-data-hook.
Zawsze copy&past to "wykrzaczenie"

> Nalozylem wiec patcha na Makefile.am, ktory usuwa z niego nastepujace
> linijki:
>
> install-data-hook:
>         rm -f $(bindir)/plugins/libgemrb_core.so
>         mkdir -p $(bindir)/Cache 2>/dev/null
>         rm -rf $(bindir)/Cache/*
Prędzej:
install-data-hook:
	rm -f $(DESTDIR)$(bindir)/plugins/libgemrb_core.so
	mkdir -p $(DESTDIR)$(bindir)/Cache 2>/dev/null
	rm -rf $(DESTDIR)$(bindir)/Cache/*

Chodzi o $(DESTDIR), ale coś mi nie pasuje tutaj:
a). install-data-hook (może powinno być install-exec-hook)
b). $(bindir) - raczej powinno być $(libdir)
c). jakieś $(bindir)/Cache/ - wtf?
d). instalowanie kojarzy mi się raczej z kopiowaniem plików w określone
miejsce nie ich usuwaniem.

> Po takiej operacji rpm buduje sie bez bledow. Jednak nie jestem przekonany
> co do slusznosci nalozenia takiego patcha,
Ja też nie jestem przekonany o słuszności bądź nie, skoro nie wiem, co jest w
środku, bo nie wiem, co to za "projekt".
> tym bardziej, ze nie wiem za co
> odpowiada install-data-hook. Z gory dziekuje za pomoc.
$ info --apropos=install-data-hook
$ info automake Extending

--
Tomasz Wittner