Nowe rescue, ata-piix?

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 1 Kwi 2007, 17:45:28 CEST

On Sun, 01 April 2007 16:47:08 +0200, Bartosz Świątek wrote:

[...]

> Mam ten sam problem.

> Racja.

> Jak to w czym ? W tym, że nie działają !!!

A u mnie działają!!! I co teraz?

> Ściągnałem sobie dużo starsze rcd i było kól.

Nie widziałem najnowszego PLD RescueCD więc może bredzę, ale...

W Ulicy Sezamkowej mówili, że literki związane z dyskami IDE (h vs s),
mogą zależeć np. od tego czy się ładuje moduły z katalogu
/lib/modules/[...]/kernel/drivers/ide/ czy też może
jednak z /lib/modules/[...]/kernel/drivers/ata/?

No tak tylko strzelam... Nic konkretnie nie piszecie.

PS: A w ogóle to śmiecimy na pld-devel (zaraz nas stąd **********),
    a powinniśmy na _pld-users_.

--
Dariusz Laskowski