Nowe rescue, ata-piix?

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 1 Kwi 2007, 18:12:44 CEST

On Sun, 01 April 2007 17:45:28 +0200, Dariusz Laskowski wrote:

[...]

> Nie widziałem najnowszego PLD RescueCD więc może bredzę, ale...

> W Ulicy Sezamkowej mówili, że literki związane z dyskami IDE (h vs s),
> mogą zależeć np. od tego czy się ładuje moduły z katalogu
> /lib/modules/[...]/kernel/drivers/ide/ czy też może
> jednak z /lib/modules/[...]/kernel/drivers/ata/?

> No tak tylko strzelam... Nic konkretnie nie piszecie.

> PS: A w ogóle to śmiecimy na pld-devel (zaraz nas stąd **********),
>     a powinniśmy na _pld-users_.

Sorry, ale dopiero teraz zauważyłem, że panowie to developerzy... :-)
No to możecie śmiało śmiecić (chyba). Ja wychodzę.

PS: Ale żeby developer nie oglądał Ulicy Sezamkowej?! Hmm...

--
Dariusz Laskowski          Napisałem do kolegi list. Kolega listu nie dostał,
darlas at post.pl          za to ja po dwóch dniach dostałem odpowiedź od