gtick.spec - proszę o dodanie

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 1 Kwi 2007, 19:45:10 CEST

--- Wojtek Grabowski <w-grab w o2.pl> wrote:

> Dnia 2007-04-01 18:45 Krystian Tomczyk popełnił(a):
>
> W załączeniu komplet z poprawkami wg Bartosza Świątka

1. Application; nie jest prawidłowym elementem Categories
2. ikona powinna być png, a Icon= nie powinien zawierać rozszerzenia
   pliku.
3. attr dla %_bindir jest nieprawidłowe
4. summary/opis pl != en
5. brakuje md5
6. BR glib2-devel jest nadmiarowy
7. BR desktop-file-utils jest nadmiarowy
8. kateogria AudioVideo jest nieadekwatna do funkcjonalności

--
Fryderyk Dziarmagowski