gtick.spec - proszę o dodanie

Wojtek Grabowski w-grab w o2.pl
Nie, 1 Kwi 2007, 20:56:53 CEST

Dnia 2007-04-01 19:45 Fryderyk Dziarmagowski popełnił(a):
> 1. Application; nie jest prawidłowym elementem Categories
poprawione

> 2. ikona powinna być png, a Icon= nie powinien zawierać rozszerzenia
>    pliku.
w bardzo wielu plikach desktop na moim pld z repo ac są podawane rozszerzenia
jeśli chodzi o format to ze źrodłami przychodzą tylko *.xpm

Mam oprócz swego pliku desktop dołączyć jeszcze png z ikoną?

> 3. attr dla %_bindir jest nieprawidłowe
poprawiłem

sugerowałem się opisem na
http://developer-doc.pld-linux.org/hoppke/too_much_to_learn/rpm/1_07.html
ale rzeczywiście okazuje się, że jeśli użyję minusa to owner i group nie są
dziedziczone z wcześniejszego defattr

btw nietrafne/przeterminowane porady na stronach dla początkujących nie są
najlepszą zachętą na start

> 4. summary/opis pl != en
celowe - opis en skopiowany od autora programu
opis pl nie jest tłumaczeniem lecz uwzględnia moje spojrzenie na program

Czy to muszą być dokładne tłumaczenia?

> 5. brakuje md5
> 6. BR glib2-devel jest nadmiarowy
> 7. BR desktop-file-utils jest nadmiarowy
> 8. kateogria AudioVideo jest nieadekwatna do funkcjonalności
poprawione

W załączeniu efekty poprawek bez tego o co się pytałem wyżej

Pozdrawiam