SPECS: xorg-driver-video-nvidia-legacy2.spec (NEW) - new - graphic...

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Pon, 9 Kwi 2007, 00:07:48 CEST

On Sunday 08 of April 2007, Dariusz Laskowski wrote:

> Brawo dla tego pana!

Ten spec leży u mnie od ... zainstalowania Th:) Wrzuciłem, bo ostatnio nie mam
czasu na developerkę, a głupio tak abym go tylko sam używał.

> W pliku README.txt.gz w najnowszych driverach (i wcześniejszych chyba też?)
> są.

Tego nie wiedziałem. Szukałem @WWW, ale tam nie mogłem znaleźć. Jak będę mial
chwilkę, to popatrzę.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}