SPECS: xorg-driver-video-nvidia-legacy2.spec (NEW) - new - graphic...

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 9 Kwi 2007, 01:12:00 CEST

09-04-07, Lukasz Glebicki <lukaszgl w post.pl> napisał(a):

> Ten spec leży u mnie od ... zainstalowania Th:) Wrzuciłem, bo ostatnio nie mam
> czasu na developerkę, a głupio tak abym go tylko sam używał.

> Tego nie wiedziałem. Szukałem @WWW, ale tam nie mogłem znaleźć. Jak będę mial
> chwilkę, to popatrzę.

E, już dawno dodałem wszystkie (?) obsługiwane przez ten sterownik
modele kart, ale trzeba to przez adapter puścić, ale mój adapter jest
popsuty coś i ucina całe wyrazy.