Bledy w Categories

Wto, 10 Kwi 2007, 12:46:17 CEST

Marcin Banasiak wrote:

> Przyjrzałem się naszym vfolders i są obecnie w dużej części
> niekompletne / niezgode ze specyfikacją [1]. Ponieżej zamieszczam
> propozycję zmian.
>
> Dochodzą nowe kategorie:
[...]

Co do nowych kategorii, to jest kwestia modyfikacji w applnk/gnome-menus,
zeby je wspieraly. Trzeba by tez dorobic ikonki, jesli te kategorie beda
zwiazane z podmenu. Obawiam sie tez, ze wiele z tych kategorii bedzie u nas
pustych, wiec ich wprowadzanie jest lekko niecelowe.

> Documentation;

Czy to przejmie tez role naszego X-Help ?

> Podlegają zmianie:
> Audio;Midi; -> AudioVideo;Audio;Midi;
> Audio;Mixer; -> AudioVideo;Audio;Mixer;
> Audio;Sequencer; -> AudioVideo;Audio;Sequencer;
> Audio;Tuner; -> AudioVideo;Audio;Tuner;
> Development;ProjectManagement; -> Office;Development;ProjectManagement;
> Graphics;OCR; -> Graphics;Scanning;OCR;
> Graphics;RasterGraphics; -> Graphics;2DGraphics;RasterGraphics;
> Graphics;VectorGraphics; -> Graphics;2DGraphics;VectorGraphics;
> TerminalEmulator; -> System;TerminalEmulator;
> TextEditor; -> Utility;TextEditor;
> Utility;FileManager; -> Utility;FileTools;FileManager;
> [...]

Uwazam, ze wprowadzanie tych zmian do Ac nie ma sensu. Za duzo by trzeba
bylo pakietow przebudowac. Co najwyzej wspierac obie postacie w wersjach
applnk/gnome-menus przeznaczonych dla Ac.

> Zostają wyrzucone:
> Education;Teaching;

U nas jest niepuste:
kde/keduca.desktop:Categories=Qt;KDE;Education;Teaching;
kde/keducabuilder.desktop:Categories=Qt;KDE;Education;Teaching;

Propozycje zmian?

Oczywiscie odnosnie Th nie zglaszam zadnych zastrzezen.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36