Bledy w Categories

Marcin Banasiak megabajt w pld-linux.org
Wto, 10 Kwi 2007, 17:07:35 CEST

On Tue, Apr 10, 2007 at 12:46:17PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Co do nowych kategorii, to jest kwestia modyfikacji w applnk/gnome-menus,
> zeby je wspieraly. Trzeba by tez dorobic ikonki, jesli te kategorie beda
> zwiazane z podmenu. Obawiam sie tez, ze wiele z tych kategorii bedzie u nas
> pustych, wiec ich wprowadzanie jest lekko niecelowe.

Trzeba zdecydować które i pominąć. Lub też dodać do vfolders, a w applnk
nie tworzyć dla nich submenu.

> Czy to przejmie tez role naszego X-Help ?

Raczej tak. Wszelka dokumentacja / pomoc powinna być tą kategorią
oznaczana.

[...]
> Uwazam, ze wprowadzanie tych zmian do Ac nie ma sensu. Za duzo by trzeba
> bylo pakietow przebudowac. Co najwyzej wspierac obie postacie w wersjach
> applnk/gnome-menus przeznaczonych dla Ac.

Nie no, jasne. Mi to się widzi tak, by applnk/gnome-menus doprowadzić do pełnej
zgodności z powyższymi kategoriami (wersja dla Th). Zaś applnk, jak i
gnome-menus z Ac, dostałoby łatkę zapewniającą wsteczną kompatybilność,
czyli wspierałoby obie postacie.

> U nas jest niepuste:
> kde/keduca.desktop:Categories=Qt;KDE;Education;Teaching;
> kde/keducabuilder.desktop:Categories=Qt;KDE;Education;Teaching;
>
> Propozycje zmian?
Za bardzo nie wiem co może być w zamian. Education; albo
Education;Science; (?)

--
Marcin Banasiak