Request for developers + info for mirror admins

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 10 Kwi 2007, 21:19:03 CEST

> To Th przecież :D
> Czym się będzie różniło,

Chyba tylko gcc :)

> skoro wspominałeś kiedyś, że nawet upgrade nie
> będzie czysty?

Bede sie staral, aby jednak byl mozliwy czysty upgrade. Przez "czysty"
rozumiem tu, ze przy domyslnych konfigach ze starej wersji po upgrade
nowa wersja bedzie dzialac "out of the box". Wsparcie modyfikowanych czy
recznie tworzonych konfigow nas nie interesuje.

>Bardziej to by pasowało na 3.0 niż 2.1.

Coz. Mysle o tym tak: jezeli PLD mialo by kiedys faktycznie przejsc na
"zawsze w rozwoju ze snapshotami" bedziemy mieli gotowe srodowisko
stabilne (Ac) i devel (Th), a Ac 2.1 bedzie moglo zostac pierwszym
snapshotem, po ktorym zapewne w dosc krotkim czasie bedziemy w stanie
wydac nastepny, oparty juz o Th.

A poza tym, nie owijajac w bawelne. Bez takich ruchow Ac umrze duzo
szybciej niz Ra. Nie chce tego. Bede ciagnal ta linie tak dlugo jak dam
rade (czytaj: tyle ile mi bedzie potrzebna).

M.