Request for developers + info for mirror admins

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 10 Kwi 2007, 21:00:56 CEST

On Tue, 10 Apr 2007, Marcin Król wrote:
> Aby troszke ulatwic zycie spece w UTF beda dozwolone na AC-branch i w
> drzewku updates (kto chce, moze za to podziekowac bluesowi).

Chętnie w piwie ;)
BP, NMSP ;)

> [...]
> aby wyszla ona najszybciej jak to mozliwe. Dlatego tez poszukuje osob,
> ktore zgodza sie przygotowac nastepujace rzeczy dla Ac 2.1:
>
> - backport modularnego xorg 7.2
> - Gnome 2.18
> - beryl/compiz
> - GCC 4.1.x
> - kernel 2.6.21 i okolice (netfilter)
> - nowsze glibc (tutaj wielki znak zapytania bo bedzie to oznaczac
>   kasacje architektury i386, jeszcze nie zdecydowalem czy to nastapi)
> - inne nowiutkie, swiezutkie oprogramowanie, ktore chcial bys miec w Ac,

To Th przecieĹź :D
Czym się będzie różniło, skoro wspominałeś kiedyś, że nawet upgrade nie
będzie czysty? Bardziej to by pasowało na 3.0 niż 2.1.

> Powyzsze rzeczy beda wymagaly nowego brancha (AC-devel?) jak i nowych
> builderow. Dlatego tez jezeli masz sprzet, ktory moglby pracowac za
> builder dla Ac 2.1, daj znac. Nie sa potrzebne od zaraz, ale w
> przyszlosci beda. Pierwsza rzecza jaka powinna zostac przygotowana jest
> GCC 4.1.x.

Jeżeli ktoś zapewni pamięć (nie jest to prosta sprawa) to mogę dać
maszynkę. Szczegóły na priv.