Request for developers + info for mirror admins

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Wto, 10 Kwi 2007, 22:21:10 CEST

10-04-07, Marcin Król <hawk w limanowa.net> napisał(a):

> Skoro jak sam piszesz nie bylo powaznych zmian, czemu nie wskoczyc w
> 4.1?

Były bardzo poważne zmiany. 4.0 to włączenie gałęzi tree-ssa a co za tym
idzie lepsze możliwości optymalizacyjne (np. autowektoryzacja). Do tego
gomp i inne. I właśnie dlatego u siebie czekam z gcc4 aż ,,ochłonie'' (oraz
do ustabilizowania się mingw - ale to zupełnie inna historia).

Inna sprawa, że moje ,,ochłonie'' może oznaczać że ,,cały świat już od dawna
tego używa''. ;)

Chodziło mi tylko o to, że nie było wielu zmian we front-endzie C++ (ten był
mocno zmieniony z 3.3 na 3.4) a co za tym idzie liczba problemów z
kompilacją nie powinna być duża na 3.4.