Request for developers + info for mirror admins

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Wto, 10 Kwi 2007, 22:25:18 CEST

10-04-07, Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com> napisał(a):

> Pozwolę się nie zgodzić. Używałem na Ac gcc 3.4.5 - wynik nie był
> zadawalający, fakt ze działa lepiej niż 3.3 ale nie wszystko się a)
> kompilowało b) działało stabilnie po kompilacji.

Ciekawe rzeczy piszesz, z czym miałeś problem (poważnie pytam,
chętnie dowiem się o problemach w kompilatorze - lepiej teraz niż
na tydzień przed deadlinem)?

> Zupełnie inaczej gcc 4.1.2 - które jest naprawde bardzo fajne. W gcc
> 4.1.2 działają już dobrze optymalizacje kodu - nie mówiąc już, że
> kernel budowany na gcc4 jest o niebo szybszy niż taki budowany na gcc
> 3.4. Dla mnie gcc 4.1.2 w Ac 2.1 jest bardzo dobrym pomysłem.

Ależ wiem, i w ogólności zgadzam się. Mój pech polega na tym, że nie łapię
się do ,,ogólności''. Choć gcc4 używam. Na mikro-kontrolerach. ;)