SPECS: xorg-driver-video-nvidia-legacy2.spec (NEW) - new - graphic...

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 15 Kwi 2007, 16:08:46 CEST

On Mon, 09 April 2007 01:12:00 +0200, Bartosz Świątek wrote:

[...]

> E, już dawno dodałem wszystkie (?) obsługiwane przez ten sterownik
> modele kart, ale trzeba to przez adapter puścić, ale mój adapter jest
> popsuty coś i ucina całe wyrazy.

Ja mam jeszcze taką prośbę, żeby pozamieniać w tym specu
w paru miejscach:

kernel%{_alt_kernel}-video-nvidia

na

kernel%{_alt_kernel}-video-nvidia-legacy2

PS: Tak, wiem, diff! Ale moją rolą jest marudzenie (nie diffowanie),
    bo... W każdym ekosystemie musi ktoś marudzić...
    Nawet w PLD!

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl        Niestety, pisząc na listy pld-* automatycznie