noip.spec

Arkadiusz Chomicki duch w wla.pl
Nie, 15 Kwi 2007, 17:02:35 CEST

> No ja nie wiem, w czym suidowe sudo bezpieczniejsze od suidowego pinga.

nie mialem na mysli bezpieczenstwa kodu sudo.

mialem na mysli to ze jsli ktos bedzie chcial zeby program byl wykonany z
prawami roota lepiej dodac to poprze sudo (mozna wymusic chociazby to ze
trzeba podac haslo zanim sie wykona kod, to zabezpieczenie przed takimi co
zostawiaja shel'e i odchodza od klawiatury)