noip.spec

Nie, 15 Kwi 2007, 19:09:44 CEST

Arkadiusz Chomicki wrote:

> nie mialem na mysli bezpieczenstwa kodu sudo.
>
> mialem na mysli to ze jsli ktos bedzie chcial zeby program byl wykonany z
> prawami roota lepiej dodac to poprze sudo (mozna wymusic chociazby to ze
> trzeba podac haslo zanim sie wykona kod, to zabezpieczenie przed takimi co
> zostawiaja shel'e i odchodza od klawiatury)

Ale widzisz w pingiem (i pewnie z paroma innymi programami) jest tak, ze
jest to program przydatny dla ZU a bez praw roota w ogole nie zadziala.

Jesli mam w tym celu ustawiac prawo uzywania go poprzez sudo dla
_wszystkich_ userow, to chyba lepiej, zeby jednak byl 4777 ?

W sudo wystarczy jakis blad w parserze konfiguracji i zonk.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36