Mrożenie Ac

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Wto, 17 Kwi 2007, 16:14:36 CEST

Dnia 17-04-2007, wto o godzinie 15:17 +0200, Marek Guevara Braun
napisał(a):

> Cytuję glena: "why are you using udev on initrd on ac? it never worked
> there, or does it do anything for you?"

I tak było również w TH. Poprawki które wprowadziłem w geninitrd
sprawiły, że udev zadziałał podczas initrd - wcześniej uruchamiał się
tylko program, który nic nie robił.

Ktoś przeniósł od razu tego geninitrd prosto do AC nie testując i
zaczęły się buraki. Dodatkowo z racji, że wszedł nowy udev, który już
nie buduje udev, a jedynie udevd, pojawiły się dalsze problemy na szybko
łatane przez bodajże Arka, które okazały się jeszcze bardziej niezgodne
z AC i do pewnego stopnia z TH.

Nie mam nigdzie AC żeby to poprawić. IMHO z racji, że nic tak na prawdę
nie korzysta z udeva w initrd, z AC powinno to wylecieć (epoch i
wcześniejsze geninitrd?). Z racji, że nie ma co babrać się z udevem,
którego nie ma (czyli uruchamianie /sbin/udev), to w TH
zostanie /sbin/udevd.

Zdrawiam
Cz w rny