Mrożenie Ac

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Wto, 17 Kwi 2007, 16:22:19 CEST

Daniel Mróz wrote:
> To w takim razie usuwamy paczkę udev-initrd i wpis USE_UDEV
> w /etc/sysconfig/geninitrd?

Jeśli rzeczywiście to nie działa "out-of-the-box" to pewnie było by to
najlepsze rozwiązanie [*]. O ile samo podniesienie wersji udev (u mnie w
środowisku "prawie Ac" działa udev-initrd-105-1) załatwiło by
generowanie bootowalnego initrd, to nadal pozostawało by jeszcze
podniesienie wersji busybox-initrd (niby z tym z Ac działa, ale brakuje
mu kilku rzeczy, czego prawdopodobnie efektem ubocznym jest
pozostawianie zamontowanego /initrd, co z kolei przeszkadza w
instalacji/upgradzie pakietu filesystem), zmiany w geninitrd (co w Ac
dostarcza geninitrd - jakoś nie widzę geninitrd w poldku w ac?) co
rozszerza zakres fix-a o wszystko co jest budowane z busyboxem, testy,
zależności itd... - za dużo (IMO) jak na właśnie zamkniętą wersję
dystrybucji.

[*] Być może lepszym "szybkim" rozwiązaniem było by dorobienie linka, o
którym pisałeś, ew. poprawka w geninitrd, ale tu się nie wypowiem, bo
nie sprawdzałem tego.

Pozdrawiam,
Marek