`su -' nie bagla...

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Czw, 19 Kwi 2007, 06:58:54 CEST

Dnia 19-04-2007, czw o godzinie 06:36 +0200, Bohdan R. Rau napisał(a):

> Dopiszę się:
>
> Dwie instalacje Th (przedwczoraj i wczoraj). Maszyny prawie identyczne.
>
> Przedwczorajsza zachowuje się normalnie.
>
> Wczorajsza: "su -" działa z konsoli, nie działa z xterma.
> Ale: na zdalnym displayu (na domowym Ac) odpalam xterma z "wczorajszej"
> i tam robię "su -" bez problemu.

Tak mi się właśnie przypomniał wątek o niedziałającym "su -" spod mc -
tam ZTCP było to związane z kodowaniem...
Ja mam tak, że normalnie na terminalu w X-ach "su -" działa, a po
uruchomieniu "mc" i zrobieniu ctrl+o dostaję "niepoprawne hasło"
--
Pozdrawiam
Krystian T.

             "errare humanum est..."