`su -' nie bagla...

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Czw, 19 Kwi 2007, 07:18:41 CEST

On 2007-04-19 06:58, Krystian Tomczyk wrote:
[...]
> Tak mi się właśnie przypomniał wątek o niedziałającym "su -" spod mc -
> tam ZTCP było to związane z kodowaniem...

Możesz przybliżyć gdzie to było?

> Ja mam tak, że normalnie na terminalu w X-ach "su -" działa, a po
> uruchomieniu "mc" i zrobieniu ctrl+o dostaję "niepoprawne hasło"

Właśnie sprawdziłem (na "wczorajszej", bo "przedwczorajsza" jest wyłączona).

Dokładnie ten sam efekt (mc ctrl-o su dupa) zarówno przez ssh jak i na
xtermie.

Ktoś wie o co chodzi? Bo przyznam szczerze że brak możliwości zrobienia
sobie su na roota na własnej maszynie może być lekko upierdliwy...

ethanak
PS. jak znajdę czas to porównam sobie dzisiaj wszystkie konfigi na obu
maszynach, ale to dopiero jak koleś do roboty się zjawi i swoją włączy.