AC, kernel.spec -r 2_6_20 i budowanie pakietów okołokernelowych

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pią, 20 Kwi 2007, 17:04:32 CEST

On Friday 20 of April 2007, Łukasz Maśko wrote:
> Zbudowałem sobie dzisiaj kernel z kernel.spec -r 2_6_20. Zbudował się
[...]
> + [ ! -r /usr/src/linux/config-up ]
> + exit 1
> błąd: Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.47108 (%build)
>
> No i nie jest to dziwne, bo teraz jest jeden plik konfiguracji,
> config-dist. Chwilowo zrobiłem sobie linki Module.symvers-up ->
> Module.symvers-dist i config-up -> config-dist ale może jest poprawniejszy
> sposób?
Kernel 2.6.20 jest w Th, a nie w Ac. W Th nie ma już rozdziału na kernel UP i
SMP. Linkowanie pomaga w środowisku mieszanym Ac/Th, a raczej nie ma sensu
dostosowywać SPECa z Th do kompilacji w Ac jeśli nie występuje on w tej
wersji dystrybucji.

Pozdrawiam
Beorn

--