Re: AC, kernel.spec -r 2_6_20 i budowanie pakietów okołokernelowych

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pią, 20 Kwi 2007, 17:20:43 CEST

20-04-07, Daniel Mróz <beorn w alpha.pl> napisał(a):
> [...]
> Kernel 2.6.20 jest w Th, a nie w Ac. W Th nie ma już rozdziału na kernel UP i
> SMP. Linkowanie pomaga w środowisku mieszanym Ac/Th, a raczej nie ma sensu
> dostosowywać SPECa z Th do kompilacji w Ac jeśli nie występuje on w tej
> wersji dystrybucji.

Łukasz, czytujesz czasami tą liste ? Bo serwujesz nam tutaj powtórkę z
rozrywki. Przejrzyj liste z tego miesiąca - dowiesz sie dokładniej o
co biega z tym wszystkim.