AC, kernel.spec -r 2_6_20 i budowanie pakietów okołokernelowych

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pią, 20 Kwi 2007, 18:38:16 CEST

On Friday 20 of April 2007, Łukasz Maśko wrote:
> Nie pytałem o możliwość dopasowania speca do AC (tyle mógłbym ewentualnie
> sam). Myślałem, że może jest jakiś inny sposób niż zrobienie linków :-)
Teoretycznie jest. Mozna by pakować do paczki kernel-module-build skrypt,
który wykonywałby czynności konieczne do budowania czegokolwiek
korzystającego ze źródeł jądra (obecnie dbają o to SPECe, ale nie zawsze
buduje się moduły z dystrybucji). Skrypt ten wykrywałby obecność plików
config-up/config-smp/config-dist i w zależności od środowiska, w którym jest
uruchamiany wykonywałby odpowiednie linki (.config, Module.symvers,
include/asm, include/linux/autoconf.h) oraz uruchamiał 'make scripts'.
Podejrzewam jednak, iż jest powód dla którego takowego skryptu w PLD nie ma.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn