AC, kernel.spec -r 2_6_20 i budowanie pakietów okołokernelowych

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pią, 20 Kwi 2007, 17:21:42 CEST

Dnia piątek, 20 kwietnia 2007, Daniel Mróz napisał:
[...]
> Kernel 2.6.20 jest w Th, a nie w Ac. W Th nie ma już rozdziału na kernel
> UP i SMP. Linkowanie pomaga w środowisku mieszanym Ac/Th, a raczej nie ma
> sensu dostosowywać SPECa z Th do kompilacji w Ac jeśli nie występuje on w
> tej wersji dystrybucji.

Wiem, że tego kernela w AC raczej (?) nie będzie. Wiem, że w TH będzie tylko
kernel SMP, itp, itd. Zrobienie linków zasadniczo pomogło na budowanie,
instalacja wymagała --nodeps (kernel nie daje kernel-up), ale po restarcie
jakoś wszystko działa (pewnie nie licząc suspend2, tylko że to i tak mi
nigdy nie działało w 100% poprawnie).

Nie pytałem o możliwość dopasowania speca do AC (tyle mógłbym ewentualnie
sam). Myślałem, że może jest jakiś inny sposób niż zrobienie linków :-)