PLDWWW: Repositories

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Nie, 29 Kwi 2007, 15:20:10 CEST

On Sunday 29 of April 2007 13:57:51 Mariusz Mazur wrote:

> Skończyła się na tym, że przeniesienie by zajęło trochę czasu

ja nie widze w przeniesieniu problemu. nikt nie musi tego robic sam
w calosci. wystarczy przestawic cvs na read-only i kazdy kto bedzie
potrzebowal jakis pakiet, to go przeniesie do svn-u.

> musiałby najpierw zebrać informacje od deweloperów w jaki sposób używają
> obecnego repo, później wykombinować wykombinować jak podobną funkcjonalność
> zapewnić im w svnie,

uzywaja normalnie. sciagaja, buduja, poprawiaja, wrzucaja.
czasem ich tylko kurwica bierze jak cos trzeba miedzy galeziami
w cvs-ie mergowac, albo cofac zmiany co jest cholernie niewygodne.

jedyny problem jaki wyplynal, to to, ze trudno w nowej strukturze
zrobic cos ala `cd SPECS; cvs up', ale mozna to zalatwic skryptem,
wiec problemu raczej nie ma.

> a na końcu to wszystko wprowadzić w życie w jakiejś
> wersji testowej, a jak będzie działało zadowalająco, to przewalić wszystko.

svn mamy na chodzie, nie mamy tylko automatyki podpietej i to boli.

> Z oczywistych powodów jest las rąk :)

ja nie bede mowil, ile miesiecy prosilem, zebys mi pod automatyke
podpial th-alpha, czego do dzis dnia nie zrobiles ;)