PLDWWW: Repositories

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 29 Kwi 2007, 16:50:47 CEST

Dnia niedziela, 29 kwietnia 2007, Paweł Sikora napisał:
> ja nie widze w przeniesieniu problemu. nikt nie musi tego robic sam
> w calosci. wystarczy przestawic cvs na read-only i kazdy kto bedzie
> potrzebowal jakis pakiet, to go przeniesie do svn-u.

To jest akurat (a) bez sensu i (b) najmniejszy problem, bo jak się raz napisze
jakiś kawałek skryptu do przenoszenia, to się go od razu odpali na całym
repo. Tylko pierw trza napisać.

> uzywaja normalnie. sciagaja, buduja, poprawiaja, wrzucaja.
> czasem ich tylko kurwica bierze jak cos trzeba miedzy galeziami
> w cvs-ie mergowac, albo cofac zmiany co jest cholernie niewygodne.
>
> jedyny problem jaki wyplynal, to to, ze trudno w nowej strukturze
> zrobic cos ala `cd SPECS; cvs up', ale mozna to zalatwic skryptem,
> wiec problemu raczej nie ma.

To nie o cvs up chodzi, tylko o wygodne masscommity. I właśnie takie rzeczy
trza wykombinować.

> svn mamy na chodzie, nie mamy tylko automatyki podpietej i to boli.

O tym właśnie mówię, że to nie jest takie hop siup i jednak żeby to porządnie
zrobić, to się trzeba trochę narobić.

> ja nie bede mowil, ile miesiecy prosilem, zebys mi pod automatyke
> podpial th-alpha, czego do dzis dnia nie zrobiles ;)

Wziąłem cię na przetrzymanie. Teraz to już nie mój problem ;)

--
Oceniaj innych po zamiarach, a siebie po wynikach.
                                                                 Guy Kawasaki