PLDWWW: Repositories

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 29 Kwi 2007, 16:58:44 CEST

On Sun, Apr 29, 2007 at 04:50:47PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> To jest akurat (a) bez sensu i (b) najmniejszy problem, bo jak się raz napisze
> jakiś kawałek skryptu do przenoszenia, to się go od razu odpali na całym
> repo. Tylko pierw trza napisać.

> To nie o cvs up chodzi, tylko o wygodne masscommity. I właśnie takie rzeczy
> trza wykombinować.

O to też.
I ile to będzie trwało?
`cvs -z3 up -A SPECS` (+kilka wybranych plików z SOURCES) trwa poniżej
2 minut przy downlinku 512kbit.
Ile będzie trwało przelecenie całości w 11000 katalogów?
Zakładam nie trzymanie kopii SOURCES dla wszystkich pakietów w wyłącznym
celu uproszczenia svn up/svn ci.

BTW: svn po http potrafi używać kompresji przy transmisji?

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/