PLDWWW: Repositories

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 29 Kwi 2007, 17:08:04 CEST

Dnia niedziela, 29 kwietnia 2007, Łukasz Krotowski napisał:
> Wiem, że to miał być żart. Ale, IMO, git (czy my preciousss Monotone)
> spisałby się znacznie lepiej jako repo dla SPEC-y niż svn. Tylko, że
> krzyków i płaczu byłoby pewnie więcej. ;)

Ja byłbym za gitem, gdyby nie fakt, że git praktycznie nie ma user interfejsu.
W pracy pracuję na darcsie, bo jak się zastanowiłem w końcu co jest
przyjemniejsze w użytkowaniu -- git, czy darcs, to mi wyszło, że z gitem bym
się męczył.

Ale sama koncepcja użycia distributed scma (oczywiście zezwalającego także na
pracę z centralnym repo; git zezwala) jest warta rozważenia. Tylko znowu --
ktoś by musiał przejrzeć wszystkie sensowne, ocenić, które się nadają i
opisać jak się z tego korzysta.

--
Oceniaj innych po zamiarach, a siebie po wynikach.
                                                                 Guy Kawasaki