SPECS: gdm.spec - rel up - don't obsolete other greeters

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pią, 17 Sie 2007, 11:30:24 CEST

On 8/17/07, Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Rozumiem, ze jak sie zainstaluje kdm i gdm, to oba beda poprawnie dzialac?
> Czy jest teraz jakis inny mechanizm zabezpieczajacy przed taka sytuacja?

Zdefiniuj "poprawnie działać." Apache i lighttpd z domyślną
konfiguracją też nie będą poprawnie działać, ale to już broszka
admina.

Używałem gdm + kdm jednocześnie (jeden serwował lokalną sesję, drugi
na konsoli obok robił za przeglądarkę XDMCP). Jeśli dzisiaj nie ma już
takiej możliwości, to trzeba wyizolować, które pary ze sobą nie
działają i dodać im stosowne konflikty.

--
Patryk Zawadzki
Generated Content