SPECS: gdm.spec - rel up - don't obsolete other greeters

Pią, 17 Sie 2007, 17:03:05 CEST

Patryk Zawadzki wrote:

> Zdefiniuj "poprawnie działać." Apache i lighttpd z domyślną
> konfiguracją też nie będą poprawnie działać, ale to już broszka
> admina.
>
> Używałem gdm + kdm jednocześnie (jeden serwował lokalną sesję, drugi
> na konsoli obok robił za przeglądarkę XDMCP). Jeśli dzisiaj nie ma już
> takiej możliwości, to trzeba wyizolować, które pary ze sobą nie
> działają i dodać im stosowne konflikty.

Chodzi o to, zeby system byl z domyslna konfiguracja uzywalny. Czasami nie
ma innej mozliwosci dobrania sie do niego niz przez *dm.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36