Buildery AC - co z nimi jest? Prognozy dot. AC 2.1.

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 20 Sie 2007, 18:35:46 CEST

20-08-07, Marcin Król <hawk w limanowa.net> napisał(a):

> Au. Zle wiesci.

> rhea.pld-linux.org dla x86 i oberon dla athlona? amd64 tez mozna by
> przeniesc na oberona. Tam mialy byc buildery dla wersji 2.1. No chyba,
> ze arekm sie nie zgodzi :) W razie czego poprosze o tarballe z
> istniejacymi builderami.

U mnie ciągle jest konto starego buildera ac-amd64 (ten który kiedyś
wypadł) i awaryjnie mogę udostępnić te zasoby ponownie - z resztą
chyba ciągle macie dostęp.
Maszyna lubi złapać load tak kolo 2-4 w szczycie, ale w nocy mielić by
mieliła na pewno dobrze.