Buildery AC - co z nimi jest? Prognozy dot. AC 2.1.

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pon, 20 Sie 2007, 13:20:11 CEST

> O ile wiem buildery powinny juz wrocic do stanu funkcjonowania.
> Tyle, ze niestety padl nam totalnie jeden z serwerow i w kazdej chwili moze
> byc potrzebna maszyna na ktorej buildery chodza. A wtedy buildery pa-pa.

Au. Zle wiesci.

> Sa jakies propozycje nowych lokalizacji?

rhea.pld-linux.org dla x86 i oberon dla athlona? amd64 tez mozna by
przeniesc na oberona. Tam mialy byc buildery dla wersji 2.1. No chyba,
ze arekm sie nie zgodzi :) W razie czego poprosze o tarballe z
istniejacymi builderami.

M.