Buildery AC - co z nimi jest? Prognozy dot. AC 2.1.

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pon, 20 Sie 2007, 20:17:40 CEST

Dnia poniedziałek, 20 sierpnia 2007, Bartosz Taudul napisał:

> Od kiedy można znowu do Th ładować niestabilne wersje programów?

Można, nie można... są.

Dlatego argument, że Ti od TH różniło by się tylko tym, że nie ma tam unstable
rzeczy jest dla mnie bardzo silnym argumentem.

Moim zdaniem jeśli nie Ti to chociaż powinna być druga gałąź TH która byłaby
stable. Byłyby tam tylko stabilne wersje oprogramowania. Polityka taka jak w
AC. A na "nie stable" każdy by sobie mógł dalej dłubać jak dłubie. Teraz
ludzie wrzucają na TH wszystko jak leci. I tu już nawet nie mówię o
alfa/beta/rc tylko np. budują coś, wrzucają na builder a potem się okazuje 3
dni później, że jest spsute i znowu leci paczka. Po prostu jakoś zero
kontroli tam widzę. Zresztą pełno było na listach rad, że jak TH to z th-test
trzeba ciągnąć.

Ustabilizowanie TH jako jednej gałęzi moim skromnym zdaniem też nie jest zbyt
dobrym pomysłem bo zwolni to rozwój TH... ludzi będzie męczyć jeśli nie będą
mogli czegoś posłać na builder.

Ja się tam nie znam ale jak dla mnie dwie gałęzie byłyby dobrą rzeczą. Olać
AC, wydawać tam tylko bugfix'y a zrobić drugą gałąź TH i ustabilizować ją.

TH takie jak jest teraz jest bardzo unstable w porównaniu z AC.
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic