SOURCES: kernel-net-atl2-build.patch (NEW) - patch to disable comp...

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pią, 24 Sie 2007, 15:12:51 CEST

2007/8/24, Cezary Krzyzanowski <dhubleizh w o2.pl>:

> To mi nie wygląd na łatę, tylko na wyłączanie problematycznych sekcji.
>
> Fakt buduje się, ale to nie jest nawet ok, o koszerności już nie
> wspomnę...

Szczerze mówiąc też mam obiekcje co do tego patcha i nawet probowałem
przez 30min wymyślić lepszą - tudzież znaleźć źródła dla nowszych
jajek - ale jakoś brak mi weny. Natomiast patch powiedziałbym wyłącza
jakąś kluczową opcje w tym sterowniku - działania nie sprawdzałem bo
nie mam takiej karty, ale może być ograniczone.