SOURCES: kernel-net-atl2-build.patch (NEW) - patch to disable comp...

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Pią, 24 Sie 2007, 15:39:13 CEST

Dnia 24-08-2007, Pt o godzinie 15:12 +0200, Bartosz Świątek napisał(a):
> Szczerze mówiąc też mam obiekcje co do tego patcha i nawet probowałem
> przez 30min wymyślić lepszą - tudzież znaleźć źródła dla nowszych
> jajek

Same -- nie mogłem znaleźć żadnej strony projektu tylko jakieś zakiszone
rary/zipy/tar/bz/gzipy u kogoś na zbiorczym ftpie. Wersje przypadkowe,
często te same, czasami hackowane ciut. Trudno ustalić, czy np. 1.0.40
jest literówką z 1.4.0 (bo źródła są podobne).

Jakby pojawiła się oficjalna strona tych sterów, to byłoby lepiej.

Co śmieszniejsze to wszystkie agregatory sterowników w sieci mają jakąś
ich wersję.

Cz w rny