[TH-athlon] xorg-driver-video-fglrx-devel

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Sob, 25 Sie 2007, 19:13:56 CEST

Paweł Sikora pisze:

> bo fglrx-devel, to tylko specyficzne dla ati dodatki.
> naglowki/provides dla opengl-a znajduja sie w Mesa-libGL-devel
> oraz xorg-proto-glproto-devel.

No i tu jest pies pogrzebany, bo Mesa-libGL-devel wymaga Mesa-libGL,
który chce mi zastąpić xorg-driver-video-fglrx... Tak więc albo będę
musiał nie korzystać z tego drivera, albo nie będę mógł przebudowywać ze
speca większości aplikacji pod Xorg...

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski