[TH-athlon] xorg-driver-video-fglrx-devel

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Nie, 26 Sie 2007, 06:38:31 CEST

On Saturday 25 of August 2007 19:13:56 Daniel Dawid Majewski wrote:

> No i tu jest pies pogrzebany, bo Mesa-libGL-devel wymaga Mesa-libGL,
> który chce mi zastąpić xorg-driver-video-fglrx...

xorg-driver-video-fglrx ma provides: opengl i obsoletes mesa-libgl,
wiec mozesz go spokojnie zainstalowac w miejsce mesa-libgl.

--
MIT is like the Paris Hilton of technology universities.
   Every guy knows about it and wants to get inside.