[TH-athlon] xorg-driver-video-fglrx-devel

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Nie, 26 Sie 2007, 20:44:09 CEST

Paweł Sikora pisze:

> xorg-driver-video-fglrx ma provides: opengl i obsoletes mesa-libgl,
> wiec mozesz go spokojnie zainstalowac w miejsce mesa-libgl.
No i w tym momencie mam wrażenie, że nie mam możliwości instalacji
Mesa-libGL-devel, niezbędnego do przebudowy ze speca większości
aplikacji Xorg (np. k3b)... Albo rybki(fglrx), albo
akwarium(OpenGL-devel)...

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski