Właściciel pld.pl straszy

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Sob, 1 Gru 2007, 11:58:15 CET

Hej

Pamiętacie sprawę domeny pld.pl? Właśnie dostałem maila o poniższej
treści. Fajne, no nie? Ja w każdym razie nie zamierzam się z nimi wdawać
w jakąkolwiek dyskusję. Chcą sobie przekazywać do prawnika to niech
sobie przekazuję. Mi to lotto.

----- Forwarded message from Inter-Pi <interpi w interpi.pl> -----

----- End forwarded message -----

--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--