Właściciel pld.pl straszy

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Sob, 1 Gru 2007, 12:37:30 CET

Witam!

Jak na mój gust to:

Dnia sobota, 1 grudnia 2007, Michal Kochanowicz napisał:
> [...]
1. Prawo autorskie chroni autorów obligatoryjnie. Nie ma potrzeby zamieszczać
informacji o tym, że prawa są zastrzeżone - to się rozumie samo przez się,
chyba, że zaznaczono inaczej.

2. YYY... jakich dóbr osobistych? Numer telefonu, który był udostępniony
publicznie? Wolne żarty...

3. Koledzy poszliby oczywiście jako osoby towarzyszące i ew. ochrona osoby,
przed kimś kto ma niejasne intencje co do naszej "instytucji"...

Oczywiście prawnikiem nie jestem, ale w żaden sposób bym się tą personą (non
grata) nie przejmował.

Ta.. bardzo niejasne zasady współpracy z PLD (a w zasadzie jej brak) raczej
trudno nazwać reklamą. Ja osobiście poczułem się wykorzystany oraz głęęęęboko
dotknięty i nie podoba mi się aktualna NIEAUTORYZOWANA informacja o
jakoby "nieprofesjonalnym i niebezpiecznym" PLD.

Zastanawiam się nad pozwem zbiorowym w ochronie nazwy PLD oraz naszej pracy.
Nazwa PLD jest rozpoznawana w międzynarodowym środowisku i z tego tytułu
najprawdopodobniej uzyskała już swoje prawa (gdzieś o tym czytałem, ale
znowuż pozwolę sobie przypomnieć: prawnikiem nie jestem)...

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl