SPECS: cvs-nserver.spec, cvs.spec - Conflicts instead of Obsoletes

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 3 Gru 2007, 00:34:48 CET

02-12-07, Marcin Krol <hawk w limanowa.net> napisał(a):

> W przypadku Ac jak i Titanium jestem za revertnieciem wszystkich
> yumowych "Conflicts instead of Obsoletes".

W przypadku Ac i Ti raczej nie było takich zmian. Oprócz yuma
Obsoletes używa też smart i taka interpretacja obsoletes jest jedyną
metodą rozwiązania upgradów "projekt X nazywa się teraz Y." Przykładów
daleko szukać nie trzeba - z głowy:

control-center -> gnome-control-center
bonfire > brasero

Byłbym więcej niż szczęśliwy, gdyby poldek zachowywał się tak samo (i
proponował powyższe do upgradu).

Jeśli coś nie działa z nserverem, to chętnie osobiście poprawię, ale
problem nie leży w metodzie (za to nikt nie napisał, co mam poprawić -
powyższe rozwiązałem tego samego dnia, którego radek zgłosił).

--
Patryk Zawadzki
PLD Linux Distribution