SPECS: cvs-nserver.spec, cvs.spec - Conflicts instead of Obsoletes

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 3 Gru 2007, 00:41:26 CET

On Mon, Dec 03, 2007 at 12:34:48AM +0100, Patryk Zawadzki wrote:

> W przypadku Ac i Ti raczej nie było takich zmian. Oprócz yuma
> Obsoletes używa też smart i taka interpretacja obsoletes jest jedyną
> metodą rozwiązania upgradów "projekt X nazywa się teraz Y." Przykładów
> daleko szukać nie trzeba - z głowy:
>
> control-center -> gnome-control-center
> bonfire > brasero
>
> Byłbym więcej niż szczęśliwy, gdyby poldek zachowywał się tak samo (i
> proponował powyższe do upgradu).
>
> Jeśli coś nie działa z nserverem, to chętnie osobiście poprawię, ale
> problem nie leży w metodzie (za to nikt nie napisał, co mam poprawić -
> [...]

Leży w metodzie.
Miałem cvs-nserver-client, chciałem go zastąpić nowym klientem z pakietu
cvs. Napisałem jak zwykle w takich wypadkach "install cvs" - i co?
Nie działa, jest konflikt. Nie da się wymienić pakietów w jednej
transakcji, trzeba odinstalować stary i zainstalować nowy.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/