SPECS: cvs-nserver.spec, cvs.spec - Conflicts instead of Obsoletes

Pon, 3 Gru 2007, 00:50:12 CET

On Mon, 03 Dec 2007, Patryk Zawadzki wrote:

> Nie, trzeba obu dopisać P: i O: cvsclient

Znaczy sie mnozymy byty bo yum ma cos pokrecone i jakies glaby uwierzyly
w nieomylnosc firmy RedHat i tez u siebie namieszaly?
No bez przesady.

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!