SPECS: cvs-nserver.spec, cvs.spec - Conflicts instead of Obsoletes

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 5 Gru 2007, 01:51:20 CET

On Wed, Dec 05, 2007 at 00:52:56 +0100, Patryk Zawadzki wrote:

> Cel jest taki, żeby dało się odróżnić pakiet, który zmienił nazwę
> (Obsoletes na nazwę istniejącego pakietu) od pakietów wzajemnie
> wymiennych (Obsoletes na wspólne provides).

Co to są pakiety 'wzajemnie wymienne'? Tak, mamy libungif i giflib,
hmm... co jeszcze?

> poldek (w tej chwili na przykład upgrade GNOME wymaga wpisania
> "install gnome-control-center," bo przy "upgrade gnome-*" "osierocony
> pakiet control-center" zaznacza śmieci).

A to zawsze było upierdliwe, żeby znaleźć właściwy sznureczek do
pociągnięcia.

> moich zmianach poldek działa tak samo, jak działał. Usunąłem tylko
> obsoletes między pakietami, które da się bez cyrków instalować i
> używać obok siebie.

Znaczy mogę już normalnie zainstalować sobie wszystkie serwery HTTP?

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>