SPECS: cvs-nserver.spec, cvs.spec - Conflicts instead of Obsoletes

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 5 Gru 2007, 15:25:03 CET

On Wed, Dec 05, 2007 at 09:54:49 +0100, Pawel Golaszewski wrote:

> Provides dodaje gołą etykietkę, że dany spec dostarcza jakąś rzecz.
> Chodzi mi o "Provides-exclusive", czyli o określenie, że dana rzecz jest
> dostarczana przez tą paczkę, ale inne paczki z tym samym provides nie mogą
> "koegzystować".

Jakie to paczki? Bo jeśli występują _konflikty_ na poziomie plików, to
są to rzecz jasna konflikty, ale niespecjalnie widzę normalne pakiety,
które nie mogą ze sobą koegzystować. Szczególnie teraz, gdy mamy coś
takiego jak vservery i zewnętrzne zarządzanie pakietami, DUŻE
uzasadnienie ma instalowanie N serwerów HTTP, M serwerów MTA, itp. po
to, aby administratorzy systemów-guestów mogli sobie korzystać z Ich
Ulobionego Serwera.

> Czyli to co teraz robimy przez provides+obsoletes.

...i co powinno jak najszybciej wylecieć z hukiem.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>