SPECS: cvs-nserver.spec, cvs.spec - Conflicts instead of Obsoletes

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Śro, 5 Gru 2007, 15:53:33 CET

05-12-07, Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> napisał(a):
> ...i co powinno jak najszybciej wylecieć z hukiem.

I wyleciało tam, gdzie dotarłem. Nie bardzo mam teraz maszynę, żeby
dalej testować, które pakiety obok siebie działają, a które nie.
Pamiętam, że trafiłem na jakieś dwie usługi, którym w koegzystowaniu
przeszkadza tylko PLDowe wciskanie ich na siłę w jeden katalog w
/etc/, ale nie pamiętam co to było.

--
Patryk Zawadzki
PLD Linux Distribution